Πώς η επιτυχία αυτού του σχεδίου βελτιώνει το ΑΠΘ

Ο στρατηγικός μας σχεδιασμός, όπως  θα υλοποιηθεί με την εφαρμογή μίας πολιτικής, η οποία στηρίζεται, μεταξύ άλλων, στις παρακάτω αρχές:

  • υψηλής ποιότητας εκπαίδευση
  • έρευνα και καινοτομία
  • αριστεία και διεπιστημονικότητα
  • διασύνδεση του Πανεπιστημίου με την οικονομία και την τεχνολογία
  • καλλιέργεια του πολιτισμού
  • εμπέδωση των ακαδημαϊκών αξιών (ίσες ευκαιρίες μάθησης, σεβα­σμός στην διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα, επαγγελ­ματική, κοινωνική και ηθική υπευθυνότητα και ευαισθησία σε θέματα φύλου)
  • ευαισθησία για το φυσικό περιβάλλον
  • καλλιέργεια ενός κλίματος αισιοδοξίας, ανανέωσης και ασφάλειας όπως, άλλωστε, ταιριάζει στην ιστορία και τη φυσιογνωμία του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου

 

 

To επόμενο
βήμα

 

Οι προτεινόμενες αρχές στρατηγικού σχεδίου θα μετατραπούν σε Επιχειρησιακό Πρόγραμμα που θα κοστολογηθεί και θα ενταχθεί στο Στρατηγικό Σχεδιασμό του ΑΠΘ.

Στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα θα ενταχθούν επίσης προτάσεις Σχολών και Τμημάτων, καθώς και των μελών του Συμβουλίου Διοίκησης.

Εκπαιδευτική πολιτική

Η εκπαιδευτική πολιτική αποσκοπεί στην ποιοτική αναβάθμιση των σπουδών οι οποίες δεν περιορίζονται στην παροχή γνώσεων, αλλά στοχεύουν στην καλλιέργεια της κριτι­κής σκέψης, του πνεύματος συνεργασίας, της επαγγελματικής, κοινωνικής και ηθικής υπευθυνότητας, την προαγωγή της ελεύθερης σκέψης.
Για τη βελτίωση της εκπαιδευ­τικής διαδικασίας απαιτούνται:

  • Εκσυγχρονισμός και επικαιροποίηση των προγραμμάτων σπουδών με βάση τα διε­θνή ακαδημαϊκά πρότυπα λαμβάνοντας υπόψη τις διεθνείς εξελίξεις.
  • Προώθηση διατμηματικών και διιδρυματικών συνεργασιών για τη διαμόρφωση σύγ­χρονων προπτυχιακών και μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών καθώς και ερευνητικών προγραμμάτων σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.
  • Βελτίωση της αξίας της προσλαμβανόμενης γνώσης από τους φοιτητές καθώς και έλεγχος της επίτευξης των διδακτικών στόχων και των μαθησιακών αποτελεσμάτων, με σκοπό τη βελτίωση του φοιτητοκεντρικού συστήματος εκπαίδευσης.
  • Σχεδιασμός προγραμμάτων σπουδών που να παρέχουν γνώσεις, δεξιότητες και ικα­νότητες συμβατές με τις ανάγκες και τις αξίες της σύγχρονης κοινωνίας, αλλά και τις απαιτήσεις της οικονομίας δίνοντας ταυτόχρονα καλύτερες προοπτικές απασχόλη­σης στους αποφοίτους.
  • Αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση καθώς και των σύγχρονων δι­δακτικών μεθόδων για την καλύτερη ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφο­ριών στο πλαίσιο της βελτίωσης της δια ζώσης και της εξ’ αποστάσεως διδασκαλίας.
  • Ενίσχυση της δυνατότητας πρακτικής άσκησης των φοιτητών στα αντίστοιχα επιστη­μονικά πεδία. 
  • Διαρκής υποστήριξη των Σχολών και Τμημάτων στη διεκπεραίωση των διαδικασιών πιστοποίησης των προγραμμάτων σπουδών.
  • Ενίσχυση του προγράμματος παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας με τη χορήγη­ση του αντίστοιχου πιστοποιητικού, όπως προβλέπει η σχετική νομοθεσία.
  • Ενίσχυση της χρηματοδότησης των δομών υποστήριξης της διδασκαλίας (π.χ. ΔΑΣΤΑ, Γραφείο Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας, ΜΟΔΙΠ, Υποστήριξης διδασκα­λίας, Γραφείο Πρακτικής Άσκησης, κ.α.), καθώς και ανάπτυξη σχετικών δράσεων για τη σταδιοδρομία, την αξιοποίηση της έρευνας, της διασφαλισηςς ποιότητας.
  • Ενίσχυση της κινητικότητας του διδακτικού και ερευνητικού προσωπικού με αξιοποί­ηση των διεθνών εκπαιδευτικών προγραμμάτων με σκοπό τη συνεχή βελτίωση των διδακτικών και επιστημονικών προσόντων.
  • Επιβράβευση του σημαντικού εκπαιδευτικού και ερευνητικού έργου των στελεχών, υπαλλήλων και Καθηγητών με στόχευση την ακαδημαϊκή αριστεία.
  • Εξορθολογισμός του φόρτου εργασίας του διδακτικού προσωπικού με τη διεκδίκηση νέων θέσεων διδακτικού και βοηθητικού προσωπικού.
  • Διασφάλιση της υψηλής ποιότητας του διδακτικού προσωπικού με την ενίσχυση δια­φανών και αξιοκρατικών διαδικασιών επιλογής και εξέλιξης.
  • Αξιοποίηση παιδαγωγικών καινοτομιών και προσεγγίσεων εκμάθησης δεξιοτήτων με ενίσχυση της εμπειρικής μάθησης των φοιτητών μέσα από μεθοδολογίες παιγνίων σοβαρού σκοπού και δωματίων απόδρασης (ψηφιακών και συμβατικών).
  • Ενίσχυση και αξιοποίηση των μεγάλων υποδομών του ΑΠΘ (π.χ. υποδομές που έχουν αποκτηθεί στο πλαίσιο διαγωνισμών ΕΛΙΔΕΚ) ή και προγραμμάτων EE (Horizon κτλ) και ανέλιξή τους σε κέντρα περιφερειακής και διεθνούς προβολής αριστείας.
  • Αξιοποίηση πολυθεματικών προσεγγίσεων και υποδομών όπως τα Ζωντανά Εργα­στήρια (Living Labs) στις υποδομές Έρευνας & Ανάπτυξης μέσω της δυνατότητας συνεργασιών με οργανισμούς που έχουν ήδη αναπτυχθεί από ερευνητικές ομάδες και έργα (βλ. πχ. European Network of Living Labs).
  • Ενίσχυση της συμμετοχής του ΑΠΘ στην Ευρωπαϊκή πρωτοβουλία για την Ανοικτή Επιστήμη μέσω της ενεργού συμμετοχής στις δραστηριότητες του Ευρωπαϊκού Νέ­φους Ανοικτής Επιστήμης (European Open Science Cloud, EOSC) μέσα από ανά­πτυξη επιπλέον σχετικών υποδομών και αξιοποίηση υπαρχόντων ερευνητικών έρ­γων.
  • Στα παραπάνω θα αξιοποιηθούν οι όποιες καλές πρακτικές έχουν ήδη παραχθεί στο πλαίσιο ερευνητικών προγραμμάτων των μελών ΔΕΠ του Αριστοτελείου.

Ερευνητική πολιτική

Κύριο χαρακτηριστικό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου αποτελεί το ευρύ φάσμα επι­στημονικών πεδίων που καλύπτουν οι διάφορες Σχολές, Τμήματα και Εργαστήρια. Αυτό αντανακλάται στην πλούσια ερευνητική δραστηριότητα -αναπόσπαστο κομμάτι της ακαδημαϊκής διαδικασίας. Παράλληλα, το ερευνητικό έργο αποτελεί πυλώνα εξω- στρέφειας και οικονομικής στήριξης των υποδομών καθώς και του ανθρώπινου δυνα­μικού. Οι σύγχρονες εξελίξεις σε παγκόσμιο επίπεδο ευνοούν σημαντικά την ενίσχυση της έρευνας και της καινοτομίας με γνώμονα την ποιότητα και την διάχυση των αποτε­λεσμάτων προς όφελος του κοινωνικού συνόλου.
Οι κύριες δράσεις για την ενίσχυση της έρευνας και της καινοτομίας είναι οι εξής:

  • Επαναξιολόγηση και αναδιαμόρφωση του κανονισμού λειτουργίας του ΕΛΚΕ με στό­χο την ευέλικτη λειτουργία του και την υποστήριξη Καθηγητών, ερευνητών και Τμη­μάτων με μικρές δυνατότητες κατάθεσης ερευνητικών προγραμμάτων
  • Ενίσχυση των δυνατοτήτων του ΕΛΚΕ με μια διαφορετική διαχείριση του υπάρχο­ντας θεσμικού και νομικού πλαισίου και των κανονισμών λειτουργίας του.
  • Υποστήριξη της συμμετοχής σε ερευνητικά προγράμματα και χρηματοδοτήσεις, ιδιαίτερα των Σχολών με μικρότερη προσβασιμότητα.
  • Αξιοποίηση των overheads των ερευνητικών προγραμμάτων με σκοπό την αναβάθ­μιση της εκπαιδευτικής λειτουργίας των Τμημάτων, ιδιαίτερα των πιο ευάλωτων.
  • Αξιοποίηση των αποθεματικών του ΕΛΚΕ σε ακαδημαϊκές και υλικοτεχνικές ανάγκες των Τμημάτων.
  • Εναρμόνιση της ερευνητικής πολιτικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου με την Εθνι­κή Στρατηγική Έξυπνης Εξειδίκευσης 2021-2027 και των Ευρωπαϊκών Στρατηγικών προτεραιοτήτων για τις αλυσίδες αξίας.
  • Αξιοποίηση των ερευνητικών επιδόσεων για τη βελτίωση της θέσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου στις διεθνείς κατατάξεις.
  • Ενίσχυση της έρευνας στο πεδίο των ανθρωπιστικών σπουδών από τα overheads των ερευνητικών προγραμμάτων STEM.
  • Βελτίωση της διάχυσης των ερευνητικών αποτελεσμάτων.
  • Ενίσχυση της συνεργασίας με τοπικές επιχειρήσεις και την Τοπική Αυτοδιοίκηση.
  • Ιδιαίτερη μέριμνα για την ενθάρρυνση των νέων ερευνητών οι οποίοι ξεκινούν την σταδιοδρομία τους στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο.
  • Αύξηση των υποτροφιών για διδακτορικές και μεταδιδακτορικές έρευνες.
  • Επιβράβευση του σημαντικού έργου των στελεχών, υπαλλήλων και Καθηγητών που διαχρονικά συνέβαλλαν ώστε ο ΕΛΚΕ να αποτελεί πυλώνα διαχείρισης της ερευνη­τικής και εν γένει ακαδημαϊκής δραστηριότητας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου.

Δια βίου μάθηση και εκπαίδευση

Κύριος φορέας της δια βίου μάθησης και εκπαίδευσης αποτελεί, σύμφωνα με την κείμε­νη νομοθεσία το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Αριστο- τελείου Πανεπιστημίου. Σκοπός του αποτελεί η οργάνωση, ανάπτυξη και παροχή προ­γραμμάτων επιμόρφωσης, μη τυπικής μάθησης (δηλαδή οποιοσδήποτε οργανωμένης εκπαιδευτικής δραστηριότητας, εκτός των τριών κύκλων σπουδών), που αποσκοπούν στην συνεχιζόμενη επαγγελματική κατάρτιση, την αναβάθμιση των δεξιοτήτων, τη γενι­κή εκπαίδευση των ενηλίκων και τον επαγγελματικό προσανατολισμό. Η βελτίωση της λειτουργίας του θα συμβάλλει στην εξωστρέφεια του Πανεπιστημίου, στη σύνδεση με την κοινωνία και με τους τοπικούς φορείς, ανταποκρινόμενο στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες της σύγχρονης αγοράς εργασίας. Παράλληλα, μπορεί να συμβάλλει στην προ­σέλκυση πόρων, με σκοπό την ενίσχυση, μεταξύ άλλων, μεταπτυχιακών φοιτητών και υποψήφιων διδακτόρων.
Σημαντικές δράσεις για την προώθηση της Δια Βίου Μάθησης στο Αριστοτελείου είναι οι εξής:

  • Αναβάθμιση της λειτουργίας και ενίσχυση της στελέχωσης του ΚΕΔΙΒΙΜ μέσω διάθε­σης του Προγράμματος Ανοικτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων (OpenLearn4Health) σε όλα τα τμήματα.
  • Ενίσχυση της συνεργασίας με άλλες δομές εκτός ΑΠΘ όπως το Κέντρο Ψηφιακού Μετασχηματισμού και Ψηφιακών Δεξιοτήτων (CISCO, Δήμος Θεσσαλονίκης), και το Κέντρο Εκπαίδευσης Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
  • Ενέργειες ώστε οι πιστοποιημένες επιμορφώσεις του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου να μοριοδιοτούνται κατά τη διαδικασία επιλογής προσωπικού μέσω Α.Σ.Ε.Π.
  • Προώθηση της διοργάνωσης θερινών σχολείων στην Ελληνική και στην Αγγλική Γλώσσα, με σκοπό τη σύνδεση με την αγορά εργασίας καθώς και την επαγγελματική ανέλιξη των επιμορφούμενών.
  • Λειτουργία μαζικών ανοικτών διαδικτυακών προγραμμάτων (MOOCs) με σκοπό την επικοινωνία με την κοινωνία.
  • Ετήσιος κύκλος δράσεων υψηλής εκλαΐκευσης σε συνεργασία με οικονομικούς και κοινωνικούς φορείς και διάχυση της δράσης σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο και ποι­κίλο κοινό.
  • Σχεδιασμός προγραμμάτων αιχμής για την αγορά (π.χ. μετατροπή STEM απόφοι­των σε programmers, ICT proficient).

Εξωστρέφεια και διεθνοποίηση

Το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης είναι ένα από τα καλύτερα Πανεπιστήμια της Ελλάδας και συγκαταλέγεται ανάμεσα στα καλύτερα Πανεπιστήμια της Ευρώπης. Για να διατηρήσει την υψηλή αυτή θέση σε ένα διαρκώς αυξανόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον, οφείλει, πέρα από τη συνεχή ποιοτική αναβάθμιση των σπουδών και του ερευνητικού του έργου, να καλλιεργεί αδιάκοπα μια κουλτούρα εξωστρέφειας και διε­θνοποίησης. Απαραίτητες δράσεις για την ενίσχυσή τους είναι οι εξής:

  • Ίδρυση διεθνών προπτυχιακών και μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών.
  • Επέκταση των δικτύων συνεργασιών με άλλα Πανεπιστήμια υπό τη μορφή των «συνδεδεμένων» (joint/dual) προπτυχιακών και μεταπτυχιακών προγραμμάτων.
  • Προσέλκυση υποψηφίων διδακτόρων από το εξωτερικό για έρευνα που θα χρημα­τοδοτείται από ξένους φορείς και εταιρείες καθώς και ενίσχυση του νέου θεσμού των Βιομηχανικών Διδακτορικών.
  • Ενίσχυση της συμμετοχής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου σε μεγάλα διεθνή project και δίκτυα.
  • Αύξηση των διεθνών συνεργασιών και ποιοτική αξιολόγηση των υφιστάμενων διμε­ρών συμφωνιών.
  • Συστηματική διάχυση του εκπαιδευτικού και ερευνητικού έργου των μελών της Πανε­πιστημιακής κοινότητας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.
  • Προώθηση της παραγωγής έντυπης, διαδικτυακής και ραδιοφωνικής ενημέρωσης από το ίδιο το Αριστοτέλειο.
  • Συνεργασία με τα δημόσια ραδιοτηλεοπτικά μέσα μαζικής ενημέρωσης.
  • Δημιουργία γέφυρας επικοινωνίας που θα ενισχύει τους δεσμούς των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας καθώς και τη διασύνδεσή της με την κοινωνία.
  • Στοχευμένη και συνεχής προσπάθεια για την άνοδο του Αριστοτελείου Πανεπιστημί­ου στις διεθνείς κατατάξεις και σε όλους τους επιμέρους τομείς αξιολόγησης (εκπαί­δευση, έρευνα, απασχόληση αποφοίτων, συνεργασία με επιχειρήσεις).
  • Υποστήριξη των ξένων φοιτητών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου να γνωρίσουν τον ελληνικό τρόπο ζωής και την τοπική κοινωνία, ώστε να γίνουν οι πρεσβευτές του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου και της Ελλάδας στη χώρα τους.
  • Διεύρυνση μιας πολυεπίπεδης συνεργασίας του Αριστοτελείου με διακεκριμένους Έλληνες επιστήμονες της Διασποράς στο πρότυπο της λειτουργίας του Hellenic Diaspora Medical Forum (HDMF) στο Τμήμα Ιατρικής.

Σύνδεση με την κοινωνία και την οικονομία και ενίσχυση της καινοτομίας

Το Πανεπιστήμιο είναι ένα ζωντανός οργανισμός που βρίσκεται σε διαρκή ώσμωση με το κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον. Αντίστοιχα, η πνευματική, ερευνητική και εκπαιδευτική παραγωγή του Πανεπιστημίου οφείλει να διαχέεται στην κοινωνία, ως προσφορά και εντάσσεται στο πλαίσιο των αξιών που εκφράζει ο δημόσιος χαρακτή­ρας του. Η συνολική λειτουργία του Πανεπιστημίου αποτελεί την υπεραξία, η οποία οφείλει να πιστωθεί στην κοινωνία. Οι δράσεις για την ενίσχυση της διασύνδεσης του Πανεπιστημίου με την κοινωνία και την οικονομία είναι οι εξής:

  • Το παραγόμενο όφελος από τη συμμετοχή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου σε προ­γράμματα διεθνούς, εθνικής και περιφερειακής ανάπτυξης θα επιστρέφει στο Πανεπι­στήμιο, ώστε να ανατροφοδοτεί την εκπαιδευτική και ερευνητική του δραστηριότητα.
  • Συνεχής αξιολόγηση των κοινωνικών, οικονομικών και τεχνολογικών αλλαγών, και αναγκών της αγοράς εργασίας και περιοδική στοχευμένη αναμόρφωση των προ­γραμμάτων σπουδών.
  • Δημιουργία ισχυρού και βιώσιμου γραφείου μεταφοράς τεχνολογίας καθώς και δια­σφάλιση και αξιοποίηση της πνευματικής ιδιοκτησίας.
  • Έμφαση στην αξιοποίηση των ερευνητικών αποτελεσμάτων μέσω δημιουργίας spin­off εταιρειών και νεοφυών θερμοκοιτίδων (incubators) που θα εντάσσονται στο τοπι­κό και διεθνές οικοσύστημα.
  • Οικονομική αξιοποίηση των ερευνητικών αποτελεσμάτων και ανάπτυξη της καινοτομίας.
  • Θεσμοθέτηση επισκεπτών διδασκόντων που προέρχονται από τον επιχειρηματικό κλάδο και διαθέτουν τα απαιτούμενα ακαδημαϊκά προσόντα.
  • Επιτάχυνση της διασύνδεσης της ακαδημαϊκής κοινότητας με την κοινωνία μέσω ενίσχυσης δραστηριοτήτων Ζωντανών Εργαστηρίων (Living Labs) και Επιστήμης των Πολιτών (Citizen Science) και επιμέρους Κοινοτήτων Συνεργασίας και Έρευ­νας Ακαδημίας-Κοινωνίας όπως και σχετικού Γραφείου Επιστήμης των Πολιτών σε συνεργασία με Δήμους (Citizen Science Office) την από κοινού διαμόρφωση πλάνου ανθεκτικότητας των φοιτητών και των πολιτών (Future Proof University).
  • Αξιοποίηση της επίσημης εμπλοκής του κοινού σε εκπαιδευτικές διαδικασίες (Patients as Educators, Public/Citizens as Educators programs).
  • Μνημόνια συνεργασίας με οικονομικούς και κοινωνικούς εταίρους.
  • Θεσμοθέτηση της διοργάνωσης του Aristotle Innovation Forum στο πρότυπο του Aristotle Medical Forum (AMF) με τη συμμετοχή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου και Πανεπιστημίων, επιχειρήσεων, οργανισμών και θεσμικών φορέων από όλο τον κόσμο που θα πραγματοποιείται σε ετήσια βάση στο χώρο της ΔΕΘ και θα διαρκεί μία εβδομάδα.
  • Ισχυροποίηση και αναβάθμιση του Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων.

Αναβάθμιση της ποιότητας του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος

Η κεντρική πανεπιστημιούπολη (campus) ΑΠΘ βρίσκεται στην καρδιά της πόλης, απο­τελεί σημείο αναφοράς για τους κατοίκους της και αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής της. Η αισθητική και η ποιότητα του περιβάλλοντος και της λειτουργίας του Πανεπιστημίου αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την ισχυροποίηση της διεθνούς παρουσίας του.

  • Έμφαση στο πράσινο Πανεπιστήμιο βάσει πολεοδομικού σχεδιασμού που θα πε­ριλαμβάνει τη δραστική αύξηση των δενδροφυτεύσεων, τη διαμόρφωση πράσινων διαδρόμων για τον αερισμό και κλιματισμό της πανεπιστημιούπολης, την ασφαλή στάθμευση αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και ποδηλάτων, δημιουργώντας ένα καλύτε­ρο, ομορφότερο, πιο σύγχρονο και αισθητικά αναβαθμισμένο περιβάλλον για όλους.
  • Δημιουργία ενός Πανεπιστημίου που να λειτουργεί με τρόπο περιβαλλοντικά βιώσι­μο, οικονομικά εφικτό, και να αναδεικνύει την κοινωνική του ευθύνη.
  • Με την ολοκλήρωση του Μετρό και την έναρξη λειτουργίας του, προώθηση χρήσης από τους/τις εργαζόμενους/ες και φοιτήτριες/φοιτητές του ΑΠΘ βιώσιμων μορφών μετακίνησης με στόχο τη δραστική μείωση των μετακινήσεων με IX και την αποσυμ­φόρηση των χώρων στάθμευσης.
  • Δημιουργία σταθμών ανακύκλωσης με σκοπό την προώθηση συγκεκριμένων πρα­κτικών ανακύκλωσης υλικών, όπως οργανικά υλικά, χαρτιά, γυαλιά, ηλεκτρονικά είδη, μέταλλα, πλαστικά είδη, έπιπλα, και εξασφάλιση των κατάλληλων κάδων σε όλες τις εγκαταστάσεις και τους ανοικτούς χώρους.
  • Ενεργειακή, αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση των κτιριακών εγκαταστάσεων του ΑΠΘ, με στόχο τη μείωση των ενεργειακών δαπανών, την αναβάθμιση της εικό­νας του πανεπιστημίου και τη συμβολή στην διεθνή εικόνα της πόλης.
  • Ανάκτηση της ακαδημαϊκής ταυτότητας της Πανεπιστημιούπολης, αποτελώντας κοι­τίδα εκπαίδευσης, έρευνας και πολιτισμού.
  • Συμμετοχή του συνόλου της ακαδημαϊκής κοινότητας στη συνδιαμόρφωση της και­νούριας φυσιογνωμίας του ΑΠΘ.
  • Μέριμνα και αναβάθμιση του κεντρικού campus καθώς και των λοιπών εγκαταστάσε­ων λειτουργίας του Ιδρύματος.